Tuesday, November 10, 2009

Te jesh i falur

Jo te pakta kane qene ditet kur marredhenia ime me gruan ka qene e mire. Gjithmone kishte nje shkak per t'u keqkuptuar. Sa e veshtire eshte te falesh kur mendon qe pala tjeter te ben te njejten padrejtesi apo nuk te shpreh mirenjohjen ne menyren qe e pret.
Marredheniet ndertohen ngadale dhe me veshtiresi dhe prishen shpejt dhe ne nje menyre qe veshtire te riparohen. Ne po vuajme si shoqeri per shkak te marredhenieve te prishura. Ndodh qe nje marredhenie megjithese eshte prishur ne siperfaqe duket sikur ekziston. Ndodh ne martese, me koleget e punes, me kusherinj ndodh dhe me Zotin.
Une kam bere kam shume gjera qe sipas librit te shenjte e prishin marredhenien time me Krijuesin. Ne fakt te dy palet kemi nevoje per njeri tjerin dhe te dy kerkojme restaurimin ne menyra te ndryshme. Ne fillim ndjenjat e mia me thonin qe Zoti te fal deri ne nje fare mase dhe per nje pjese te mekateve, kur mbushet kupa,mos e mundo me veten te kerkosh marredhenie.

Por ndersa kam lexuar ne Bibel, me ka dhene nje pamje tjeter. Jezusi erdhi nga perjetesia, per te me shpetuar nga mekatet e mia dhe me thote qe nese mekatoj, dhe shkoj tek Ai me zemer te penduar, AI me fal. E di qe kjo gje nuk eshte me ndjenja, por personalisht kam vendosur qe per ceshtjet shpirterore, nuk do te fus shume ne pune aresyetimin per gjera qe nuk i di. Une nuk linda me njohuri per Zotin apo planin e Tij per mua. Per shume vjet kam degjuar njerez qe kane vendosur standarte te ndryshme (shume te ndryshme nga njeri tjetri) se cila gje e kenaq Zotin apo na ben te drejte perpara Tij.

Ne fakt i cuditshem apo jo per ju, une kam vendosur TE BESOJ fjalen qe ai ka dhene permes njerezve te mbushur me frymen e shenjte. Dhe kjo fjale mua me thote qe nese pendohem, kerkoj falje tek Ai, jam i falur nga AI. Kjo me jep shprese per te filluar serisht marredhenien, sikur asgje s'ka ndodhur sepse Ai nuk e kujton mekatin tim ne marredhenien e re.
Kjo eshte fantastike per ta besuar qe eshte e vertete, por une e besoj dhe paqja ne shpirtin e tim e verteton kete.

Mendoj qe dhe ju keni mundesi te largoheni nga kompjuteri me nje ndjenje ndryshe, te patruar nga mekati juaj -ai qe bere sot apo dje, mos me thuaj qe s'ke bere apo menduar ndonje gje qe s'duhet ta beje.
Kur te degjohemi heren tjeter shpresoj qe jeni te "lare".

No comments:

Post a Comment