Tuesday, November 24, 2009

1000 $ per aksidentin tim

Sot me erdhi nje zarf nga banka ime me nje titull interesant qe me beri ta hapja menjehere per te pare ndonje oferte. Ajo qe me zyri syri ishte shifra 1000 $ dhe aksident-vdekje. Me pak fjale ishte nje mundesi per t'u regjistruar per te patur mundesi per perfitim ne rast aksidenti. Interesante dhe mbi te gjitha ishte FALAS, sa na pelqejne gjerat ku nuk na duhet te paguajme dicka. Dhe sigurisht nuk humbisje gje, vetem fitoje nese ........

Eshte hera e dyte qe me vijne ftesa te tilla, sic me kane ardhur reklama te agjensive te varrimit qe te ofrojne qe tani planifikimet per varrimin tend. Ne Shqiperi nuk para degjon gjera te tilla. Ne nje drejtim duket mire sepse kur ndodhin surpriza te tilla, familja jote nuk eshte e papergatitur.

Une doja te shtoja dy komente qe mendoj ja vlejne per te reflektuar:

1) Na pelqen ose jo, nje dite te gjithe do te largohemi nga banesa jone fizike. Disa prej jush mendojne qe ne ate moment gjithcka zhduket, nuk mbetet me asgje prej teje,as kujtime dhe as jete tjeter. Disa prej jush besojne qe duhet te kete nje forme vazhdimesie te jetes shpirterore, duke ditur qe ne nuk perbehemi vetem nga trupi i prekshem por dhe nga mendimet tona, vullneti yne, emocionet tone, nga shpirti yne. Po te na pyesesh tani, ne te gjithe besojme ne ekzistencen e tyre por kemi veshtire te pranojme qe me vdekjen e personit, ndalon se ekzistuari vetem trupi i tij, te tjeret vazhdojne te ekzistojne. Aresyeja kryesore eshte sepse na kane mesuar te kunderten ose na e kane zene shikimin me shume gjera te prekshme sa nuk shohim pertej asaj qe na servirin te tjeret. Besoj qe eshte mire qe njeriu te mendoje qe ajo qe ai besoj mund te jete gabim, sidomos kur e di qe nuk e ke te gjithe pamjen e plote te universit dhe krijimit mahnites te qenies njerezore.

2)Une i kam hedhur ftesat per mbeshtetje financiare per familjen time ne rast te aksidentit tim, sepse nuk jam duke pritur per nje aksident. Ju do te thoni se kush ai qe pret t'i ndodh aksident?? Ndoshta une kam te drejte, te them qe te gjitheve i vijne ne mendje rralle ose me shpesh idera sesi mund te perfundoje jeta, ose nje dite mund te ndodhe nje aksident etj etj. Dhe ne fakt aksidentet i ndodhin te gjithe atyre qe nuk lajmerojne qe ate dite ato do te aksidentohen. Une besoj qe Perendia me mbron sepse e ka premtuar ne fjalen e Tij, Ai ka mundesi t'i mbroje ata qe i besojne Atij. Eksperienca ime dhe e te tjereve verteton qe pohimet/rrefimet tona, tregojne se cfare ne besojme ne te gjitha detajet e jetes sone.

Kam degjuar per nje histori te vertete lidhur me kete. Nje predikues i vjeter ne moshe dhe ne eksperience degjoi per vdekjen aksidentale te nje predikuesi te ri. Ashtu si shume te tjere ai u shqetesua shume duke pyetur veten si ka mundesi qe nje 30 vjecar te largohet nga jeta, ne nje menyre te tille, ne kohen kur sapo kishte filluar jeten si nje i rritur plot me plane dhe endrra. Keshtu qe ne mbremje ne lutjen e tij te perditshme ai ia shprehu Zotit shqetesimin dhe pyetjen e tij. Ndersa e zuri gjumi ai shikon nje enderr. Ne enderr ai po qendronte perpara Zotit dhe po shikonte nje skene jo te zakonshme. Predikuesi i ri, po i ankohej Zotit pse kishte vdekur ne nje menyre te tille. Kur ai mbaroi Zoti i kthehet engjellit qe rrinte i merzitur ne te djathte te predikuesit dhe e pyet: " E shikon, ai po ankohet qe une dhe ti si engjelli mbrojtes i tij, nuk e kemi mbrojtur ne momentin e aksidentit? Cfare mund te thuash per kete?"
Engjelli duke pare fillimisht predikuesin e ri iu pergjigj Zotit: "Jam perpjekur ta mbroj por ai vazhdimisht pohonte qe nje dite mund te vdes dhe une, duke me shtypur treni apo ndonje makine. Ai me pohimin e tij me lidhi duart per ta shpetuar."

Predikuesi plak u zgjua nga gjumi i trembur nga endrra e pazakonte dhe vendosi qe te nesermen te mengjes te kontaktonte me miqte e te sapolarguarit nga jeta tokesore.
Ata te gjithe konfirmuan ate qe kishte pare ne enderr: Predikuesi i ri kishte pohuar ne pranine e tyre fjalet qe kishte degjuar nga goja e engjellit ne enderr.


Une shpresoj qe komentet e mia, ju kane bere te mendoni. Nese doni te beni komentin tuaj me kontaktoni pa problem ne cdo kohe. Ju mund te rregistroheni ne kete blog dhe te komentoni shkrimet e mia.

Ejani perseri ketu.

No comments:

Post a Comment